Lifjellgeita

Torils blog.

torsdag, april 12, 2007

Bingo, nå får jeg det til

Hei, alle sammen. Nå kom jeg innpå bloggen min igjen. Har ikke noe bilde eller tid til å lage en skikkelig post nå. Sitter på datalaben på skolen og lengter intenst opp på fjellet i godværet... Men jeg må nok hjem og lage middag, og ikke gå på tur til vakre, idylliske fjellvann i gnistrende vårsol. Det får bli med drømmen og tegninger i timene... Og så får det bli litt hage-sol i ettermiddag. Og kanskje tur i helgen...

3 Comments:

At søndag, 15 april, 2007, Blogger Onkel Doffen said...

He he, tenke seg til...

Yngvill lengtet seg inn i skogen, Toril lengter seg opp på fjellet og jeg lengter meg ut på havet...

Og vi har kommet ut av samme mage? ;-)

 
At mandag, 16 april, 2007, Blogger tvangslitterær said...

De kom ut av den samme mage.
Lekte i den samme hage.
De flyttet rundt i Norges land,
mellom fjell og skog og vann,
De ble en diger ungeskokk,
den ene magens ungeflokk,
Alle kom fra denne mage,
Og da kan man ikke klage.

 
At fredag, 27 april, 2007, Blogger BESTEFARS BLOG said...

Det var en mage uten mage (make).
Og derpå kan nok ingen klage.

Der var dog og en mage (make) med,
på at kreere disse tre.

Så magens gener må de have.

Og også magens (makens)gener have
sin effekt på magens frukt.

Hvor er det smukt!

 

Legg inn en kommentar

<< Home